Sprawdź dostępne aktualizacje systemu i oprogramowania oraz upewnij się, że zostały poprawnie zainstalowane. W razie potrzeby przeinstaluj oprogramowanie i zwróć uwagę na potencjalne konflikty z innymi aplikacjami.

Zamknij zbędne aplikacje pracujące w tle, zwiększ dostępną pamięć RAM (można to zrobić poprzez dodanie dodatkowej pamięci lub optymalizację systemu) i regularnie skanuj komputer w poszukiwaniu malware.

Upewnij się, że masz wystarczająco dużo miejsca na dysku, stabilne połączenie internetowe i zaktualizowaną bazę danych aktualizacji. Jeśli problem będzie się powtarzał, rozważ powrót do poprzedniej wersji oprogramowania.

Sprawdź konfigurację ustawień oprogramowania, zwróć uwagę na błędy w kodzie (jeśli masz do nich dostęp) i upewnij się, że wszystkie niezbędne zasoby są dostępne.

Sprawdź ustawienia proxy oraz firewalla. Skontaktuj się z usługodawcą internetowym w celu wykluczenia problemów z ich strony oraz upewnij się, że oprogramowanie posiada aktualne certyfikaty bezpieczeństwa.

W przypadku dalszych problemów sugerujemy zgłosić problem w systemie raportowania błędów oraz podać dane kontaktowe wtedy będziemy mogli skontaktować się z Państwem w celu rozwiązania problemów https://tailoredapps.youtrack.cloud/newIssue

image
image